2013. november 10., vasárnap

5 perces 5let

Sziasztok! :)

Ma egy gyors csináld magad projektet hoztam. Tényleg 5 perc az egész, és minden, ami kell hozzá, már ott van valamelyik fiókban. :)







Könyvjelző/Ajándékkísérő


Amire szükségetek lesz:
  • Olló
  • Ragasztó
  • Valamilyen kb. 20 cm hosszú szalag
  • Egy kép
  • Valamilyen kemény karton (ha a kép már eleve ilyen kartonra van nyomtatva és a hátulja is szép, akkor ez elhagyható)
  • Lyukasztó

Én egy régi reklámújságból vágtam ki ezt a képet. Mivel a hátulján is volt írás, így nekem kellett egy másik karton, hogy eltakarjam.
Tehát először is kivágtam a képet:


Ezután ezt összeragasztottam a két kartont (ez a lépés kihagyható):

Ezután nem árt várni egy picit, hogy ne csúszkáljanak el a ragasztott lapok.
Ha eltelt kb. 10 perc, ki lehet lyukasztani. Én a bal felső sarkát választottam, de lehet felül középen is lyukasztani, ez ízlés dolga. :)

Most pedig talán a legbonyolultabb művelet következik (tulajdonképpen két mozdulat, de nekem eltartott egy darabig, mire rájöttem, hogy hogy lesz a legszebb a szalag rajta :D ).



Félbe hajtjuk a szalagot. A keletkezett "hurkot" előredugjuk a lyukon keresztül. A hátul maradt két különálló szálat átbújtatjuk ezen a hurkon keresztül.

És kész! :)

Szerintem nagyon jól mutat, könnyű megcsinálni, és bármilyen mintát, képet választhatunk. :) A hátuljára akár rövid üzenetet, jó kívánságot is lehet írni, akár könyvjelzőnek, akár ajándékkísérőnek használjuk. :)

Jó szórakozást az elkészítéséhez! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése