2013. november 30., szombat

Adventi kalendárium Part II.

Tegnap elkészítettem a kalendárium alapját, a szaloncukrokat. Ma pedig befejeztem a kalendáriumot.
Ez már az izgalmas része a dolognak :)

Tehát, feldíszítjük a bevont gurigákat, azzal, ami éppen van otthon. Látjátok majd, én tényleg össze-vissza használtam mindenfélét: használt csomagolópapírt, pot-pourrit, karácsonyi díszeket, csengőt és masnikat is.












Ezután kinyomtatjuk a számokat, kivágjuk őket és (én ehhez Pritt-et használtam, mert szerintem ez az egyik legjobb papírragasztó, mivel nem hagy nyomot) ráragasztjuk a szaloncukrainkra. Ezeket a számokat innen tölthetitek le: LINK















Innentől pedig nincs más dolgunk, mit ragasztópisztollyal felragasztani az összes "cukorkát" egy kartonra, vagy bármilyen olyan erős anyagra, ami megtartja őket. Én pl. egy ilyen parafa tapétát használtam: 











Végül ezt valamilyen akasztó segítségével felakasztjuk valahova, és gyönyörködünk benne, egészen karácsonyig. :) No meg alig várjuk, hogy adott napon milyen aprósággal lep majd meg minket a kalendárium! :)



Kellemes karácsonyi készülődést Nektek, egész decemberben hasonló csináld-magad ötletekkel várlak majd Titeket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése